Известие

Collapse
No announcement yet.

Истина или не за откачена ламбда сонда?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
    а ти със газов инж. ли си ? Защото още утре отивам при Роби
    Инжекцион Славгаз
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      И аз ся къде спадам... към 8В моторите нищо че съм с ремък или
      От тук написаното разбирам,че трябва да си откача сондата и да ми настроят газовото след това.
      Имам и друг въпрос. При откачена сонда ако обърна на бенз икарам по-мъжката, ще върви ли колата и като не играе сондата,а имам Чип (тоест имам малко предварение) дали няма да има проблем..... много станаха услоностите при мен май
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #18
        Сондата е сложена, защото трябва да я има. Карането без такава е временно решение, до закупуване на нова.
        Да, колата работи, но не е оптимална - това е.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          Сондата е сложена, защото трябва да я има. Карането без такава е временно решение, до закупуване на нова.
          Да, колата работи, но не е оптимална - това е.
          Фури... Ако колата се кара предимно на газ двигателя си работи на 100% оптимално (при правилна настроика на газовата без значение от това дали е нормална или инжекцион)!
          Ако сондата се е предала, изключването и механически кара електрониката на колата да работи с 0.45V което е един вид средна стоиност на показанието и. Та ако се кара на газ (както съм аз) не е проблем да си пали на бензин и да си поработва докато стигне градусите за обръщане на газ без да я има сондата!
          Не мисля че ако дам 100+ лв за сонда нова нещо ще се промени коренно и затова си карам без нея
          (горните редове са приложими за набори 92" които нямат лампа "чек енджин" )
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #20
            А аз пък говоря за по принцип на кола на бензин. Газта е допълнение и там може и други схеми да се правят - знаеш.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #21
              При мен пък сондата си работи и то доста интензивно (чертае си като луда),дава си стойности във всички режими на каране,но отчита богата смес само и единствено на газ при празен ход. Крайният ми извод е че инжекторите ми са малко бавни (газовите инжектори) и не отчитат времена под 4 милисекунди и оттам идват проблемите ми. Просто сега си търся добър газаджия който да каже какви са вариантите.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #22
                Вече всичко е факт . Газов инжекцион и изключена сонда. Първите ми впечетления са повече от добри и според газаджията всичко е в норми. Ще засека разхода и ще пиша.
                Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

                Comment


                • #23
                  интересно ми е какъв разход ще даде
                  155 1.8 8v SUPER MY95

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    Сондата е сложена, защото трябва да я има. Карането без такава е временно решение, до закупуване на нова.
                    Да, колата работи, но не е оптимална - това е.
                    Колко пък да е временно това решение...има няма 11години и около 150000км. и колата си върви и пали на каквото пожелая.
                    Естествено /както каза Мимо/това е валидно само за старите баби без чек лампата.

                    ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

                    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Крайният ми извод е че инжекторите ми са малко бавни (газовите инжектори) и не отчитат времена под 4 милисекунди и оттам идват проблемите ми. Просто сега си търся добър газаджия който да каже какви са вариантите.
                    Няма газови инжектори които да не могат да работят на 2 мс.За времена под 2мс. е по-трудно вече.
                    Last edited by robygas; d.m.y г., 22:53.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #25
                      а нашите млади моми от 95г. има ли чек лампа?


                      п.с. Роби затова ще идвам утре до теб
                      155 1.8 8v SUPER MY95

                      Comment


                      • #26
                        Щом трябва идваш, но не е това проблема.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #27
                          Няма газови инжектори които да не могат да работят на 2 мс.За времена под 2мс. е по-трудно вече.[/QUOTE]

                          Ами то ок ама така ми каза моят майстор. И по-точно че под 4м.с. не работят адекватно. И с ОЕМ като пробвахме да я настроим ,колкотоми да намаляхме времената на газта нямаше никаква промяна. При времена от 4мс и после 2мс смедтта не мръдна,остана си богата на празен ход и това е. Интересното е че сондата ми при всички положения отчита богата смес на празен ход на Газ,иначе си чертае яко и неуморно. В обороти пак е леко богатан но в граници които не са проблем.
                          Ако някой знае каква може да е причиката само на газ при празен ход да отчита такава смес,нека сподели Като я обедним доста колата пали и работи сутрин добре на бенз но авно става наистина бедна сместта на газ,понеже става невъзможно да карам на 1ва или 2ра без газ,направо иска да къса тампоните на мотора а иима едно заглъхване като и чукна леко газта и то с е силно изразено като е студена,от това също се разбира че сместта беднее на газ . Странна работа става - или нормално палене на бенз и пронлем на газ или пройлем на бенз и добра работа на газ. И то сега е ок понеже е лято а зимата като не е Ок на бенз става страшно
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #28
                            В онова чудо редуктор/изпарителя има една мембранка която с помоща на вакума от двигателя се опитва да "мачка" една пружина вътре (деиства като бензиновия регулатор)! Абе искам да кажа да си погледнете дали вакумчето което влиза в изпарителя си върши работата адекватно и дали се променя налягането към дюзите на празен ход и на по-високи обороти!
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #29
                              Ok само че сега си търся друг газаджия,че моят явно ме претупва и всеки път ми обяснява че имам проблем в кабелите или в бубината и затова ми гърми сутрин на студено... да бе да гърми на бензин не на газ нали
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Ok само че сега си търся друг газаджия,че моят явно ме претупва и всеки път ми обяснява че имам проблем в кабелите или в бубината и затова ми гърми сутрин на студено... да бе да гърми на бензин не на газ нали
                                Мога да ти препоръчам един от София
                                155 1.8 8v SUPER MY95

                                Comment

                                Working...
                                X